Mer drömmar

I natt red jag och Sara kamel, eller om det var struts, genom våra gamla barndomsmarker i Oxelösund.
Vi vinkade till rådjur som hängde i en dunge och en kanin som var på väg på fest hoppade upp på kamelen/strutsen för att tjyvåka lite.
Det var bara jag som red på den och Sara sprang bredvid. Men sen var kamelen/strusen tvungen att vila på gräsmattan vid Nyponvägen eftersom jag vägde så mycket. Då kom Saras pappa Börje förbi och sa hej.

Sen körde vi ett flygplan på motorvägen. Vi hade nämligen inte lärt oss att flyga så vi körde det som en bil. En stor Boeing var det. Oklart om det var några passagerare i planet eller var vi skulle.

Undrar var det är som rör sig i mitt huvud egentligen?


Kommentarer
ida

Gravid?!



Nä, det har ju inte jag med att göra. Men faktum är att när båda mina små varelser började sin resa mot livet inne i min mage så drömde jag helt bisarra grejer den första tiden...



Men det finns säkert andra tänkbara förklaringar också :-)

2009-10-31 @ 19:25:59
kerstin

du använder inte nikotinplåster? har hört att en av biverkningarna kan vara riktigt konstiga drömmar..



Kram!

2009-10-31 @ 20:30:47
Tess

Jag är varken gravid (vad jag vet) eller använder nikotinplåster. Men drömmarna fortsatte även i natt. Både roande och skrämmande.

2009-11-01 @ 17:42:19
Sara

Ha ha ha... ´Mkt kul!!! Helt sjukt, vad är det för konstigheter som cirkulerar i ditt huvud... =)

Puss!

2009-11-02 @ 22:30:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0