På min önskelista just nu

*Byxdress i svart från Soaked in Luxury
*Skinnbyxor
*Supersnygg fuskpälsjacka från H&M
*Paljettajts
*Snyggt vitt tunnt linne att ha över ex skinnbyxor eller tajts till vassa klackar.

Pälsjackan är ytterst onödig eftersom jag redan har två. Dock ingen som är exakt så.
De andra grejerna vill jag väldigt gärna ha. Gärna före lördag så jag kan ha på mig något av de på kvällen då jag ska göra stan osäker för en gångs skull.

Problemet är att det inte riktigt går ihop med mitt löfte att a) inte impulsshoppa saker jag inte behöver och b) inte använda mitt kreditkort den här månaden.

Hmm, vad göra?


Kommentarer
Ingoman

Då var det här med konsumtionssamhället igen. Men what the fuck, du har ju fast jobb. Köp, köp!

2009-10-07 @ 09:59:16
kerstin

det här låter inte som något impulsköp för mig. snarare något mycket noga övervägt ;). KÖP!

2009-10-07 @ 10:36:34
Amanda

Det låter sim köp som du får nytta av, så köp!

ELler blinka med ögonfransarna åt någon snäll person, det funkar också ibland :P

2009-10-08 @ 19:58:07
URL: http://www.amandasliv.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0