Busiga familjen

Åh, jag har ju glömt att berätta om vad mina tokiga föräldrar gjorde.
Efter bröllopet åkte ju jag och Hjärtat till Paris i ett par dagar.
Storebror Kenneth och flickvän Cheek skulle möta oss på Skvasta för att få nycklarna till vår lägenhet som de skulle låna.
Men vad väntar mer på flygplatsen?
Jo, en pappa med videokameran i högsta hugg och mamma med en överbliven rispåse i handen med ris som hon kastar över oss när vi kommer gående.

Just då skämdes jag ihjäl och ville bara försvinna. Nu i efterhand tycker jag att det var ganska gulligt.

Och just nu, söndag på jobbet. Osminkad med huvtröja och sugen på pizza. Men det får bli något annat. Ska ju snart vara i beachmode.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0