Den bästa dagen

Topp 6 över det fantastiska bröllopet (utan rangordning)

*Vigseln.
Om jag bara får välja en grej från dagen att göra om skulle det bli de fantastiska 30 minuterna. Jag har aldrig varit med om något liknande och så häftigt.

*Alla fantastiska tal som våra vänner och familj höll.
Trots att jag lyckades hålla tårarna borta var jag oerhört rörd av alla fina ord.

*
Vädret!
För första gången i mitt liv har jag haft tur med vädret. Och på den viktigaste dagen dessutom.

*Brudvalsen.
Att se hela festlokalen förvandlas till ett stort gungande dansgolv när alla bröt in i första dansen, vilken höjdare!

*Festen!
Att våra vänner kan festa, det vet vi, men vi hade aldrig kunnat drömma om något liknande. Klackarna i taket från början till slut. Amazing!

*Utgången till "All you need is love".
Ni som har sett Love Actually vet vad jag snackar om. Vi hade inga blåsinstrument och inte heller en gospelkör. Men vi hade kazoos och ett stort gäng familj och vänner som gjorde det till ett otroligt minnesvärt ögonblick.
När vi stod högst upp på trappan mot slottet och vände oss bakåt för att kolla in alla, det är en bild vi sent kommer att glömma.



Kommentarer
Raquel

Underbart att läsa! Förövrigt är jag svårslagen när det gäller att grina: allt i från BRIS, Röda Korset och Rädda barnen-insamlingar och liknande till senaste Knorr-reklamen på TV...har gett upp, det är bara att inse: jag är blödig =)

2009-09-12 @ 21:08:16
mirre

BILDER! NU!

2009-09-14 @ 16:30:11
A

Inga bilder från bröllopet? :-)

2009-09-14 @ 16:52:55
Fröken T

Bilder finns på facebook. =)

2009-09-15 @ 15:31:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0