Dagens poweroutfit

Jomenvisst, nu sportas det kavaj var och varannan dag här. Chefsgiven you know.
Tur att det är modernt med kavaj och finns en hel uppsjö att shoppa upp sig på. Jag är liksom ingen kavajmänniska av naturen. Alltså kom denna lilla chefstjänst väldigt vältajmat med modet just nu.
Dagen val bestod av svart kavaj modell längre, mörkgrå och underbart mjuk tischa, svarta shorts med hög midja och leoben. Indianmockasiner på fossingarna så att jag kunde smyga på reportrarna utan att de märkte nåt.





Och tänka sig, lilla kissen hemma verkar vara ett riktigt modelejon. Hon ville att vi skulle matcha våra outfits i dag och hade tagit fram en nästan exakt lika som den jag hade på mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0