Frisören Sören

Äntligen fick jag komma iväg och klippa mig!
As you all know har jag längtat ihjäl mig efter min klipptid. Dels för att jag verkligen behövde klippa mig men också för att det alltid är lika mysigt hos min frisör Marre.
Jag älskar att chittchatta med honom om allt och inget, han fixar hämtar alltid kaffe från cafét på andra sidan gatan och han ger världens bästa hårbottenmassage när han tvättar håret på en.

I dag känner jag mig alltså tip top och känner att jag är på god väg att komma ut ur min fulperiod. Ska bara gå ner sisådär 10 kg och bli lite solbränd först. Sen så!



Så här bedrövlig/bedrövad så jag ut före.



Och så här fabolous blev jag efter!


Kommentarer
NIna

Snyggt,



Kram från Nina

2010-04-13 @ 16:40:27
kerstin

Fab, fab, fab!

2010-04-14 @ 17:08:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0