Last night

Som vanligt var jag sen och stackars Mini fick stå och vänta på mig och förlorade nästan ett förfruset finger på kuppen.
Men ett glas cava senare på Strand var det glömt och vi fortsatte med vin och dagens och dagens och dagens och dagens och... ja, ni fattar. 
Men, som Mini säger: när man firar in något måste man bli full.
Och i går firade vi alltså in våren. Hurra liksom!
Jag firade in i randiga shorts och med att dansa, dansa, dansa. Sjukt bra musik, dessutom.



Before things got messy.

Nu ett försök att samla ihop bitarna och få nya krafter inför kvällen. Frida, Nina och Linda kommer hit på middag and more. Känns som om den här kvällen kan sluta exakt hur som helst. Om jag lyckas hämta kraft det vill säga. Sjukt sliten just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0