Påskfrossa

Det skulle vara en underdrift att säga att den här påsken har handlat om mat. Den har nämligen ENBART handlat om mat. Jag har ätit mig genom påsken. Och fikat. Och ätit lite till. Och fikat igen.
Det har ätits inbakad oxfilé med kantareller och hasselbackspotatis och pepparsås. Polkagrisparfait. Och massa vin till det.
Det har ätits indiskt och druckits öl och drinkar. Det har ätits påsklunch och lite mer polkagrisparfait och hembakad påskbakelse och quesadillas på O´Learys och lite mer påsklunch och godis och vin och öl.
Vi avslutar i kväll med bouef buorgignon och påskgodis.
Sen kan jag nog rulla fram skulle jag tro.


Kommentarer
Mini

Det låter underbart, tycker jag.

2010-04-06 @ 22:46:12
URL: http://apieceofcupcake.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0