Söndagsutflykt

Det var tydligen fler än vi som tyckte att Barkarby Outlet var ett bra utflyktsmål en söndag.

Men, lite shopping blev det ändå.
Jag hade egentligen siktet inställt på ett blommigt nummer från Acne, men tyckte inte att den klänningen satt lika snyggt på som jag förväntat mig. I stället kom jag hem med en plain vit tischa från Whyred och den här härliga lilla saken, som om den sköter sina kort rätt kanske får följa med på bröllop i sommar. Med till US and A ska den helt klart i alla fall, om inte sommarens roadtrip askar inne.



Nu blir det kvalitetstid med Hjärtat och våra vänner Ben och Jerry. Sen ska jag skeda i soffan hela kvällen. Mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0