Bloggmonstret

Det är ett slitet uttryck jag vet.
Men det här bloggen har verkligen blivit ett monster.
Nu förstår jag helt plötsligt vad Alex Schulman dillade om när han la ner sin blogg.
Den här bloggen har tagit över. Lever sitt eget liv.
När jag först startade bloggen var det nog mest för att jag ville vara cool. Att ha en blogg var nytt, fräscht och lite spännande. En webblogg liksom.
Sen började gud och hela världen att blogga och då var det inte så coolt längre.
Då blev det mer som en dagbok för familj och vänner att följa. Lite som en uppdatering på mitt liv helt enkelt.
Någon ambition att vara cool och ball fanns inte längre. Och det där med att få många läsare har aldrig varit viktigt.

Men nu. Ja, nu har bloggen som sagt börjat leva sitt eget liv. Tjatar på mig att jag ska registrera den på bloggportaler för att få fler träffar.
Och vet ni vad jag mer har märkt? Jo, bloggen vill vara en modeblogg!
Jo men det måste ni som läser den också ha sett tendenser till. Det är ju outfitbilder var och varannan dag.
Bloggen vill vara en liten modeblogg som berättar om sina outfits och senaste köpt och grejer som den bara mååååste ha.
Herregud. Monster är inte ord starkt nog för att beskriva den. Jag vet inte vad jag ska göra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0