blankt

I dag är det tomt i skallen. Jag kommer inte på något kul att skriva.
Jag är helt uttråkad. Gör ingenting.
Har massa saker jag borde göra (lämna in matta på kemtvätt, bära upp saker på vinden, läsa klart bokklubbsboken, stryka, städa) men det är så tråkigt att jag inte kommer mig för.
I stället klickar jag planlöst runt på internet. Inget som händer på Facebook. Inga roliga tweets. Har redan läst allt på expressen.se. Inga blogguppdateringar. Men ändå, klick klick vidare till nästa sida som jag redan varit inne på.

Och resultatet av allt detta, och detta blogginlägg, kommer vara att ni som läser det här får exakt samma tråkkänsla som jag har just nu. Grattis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0