Hej helg!

Fortfarande på jobbet, efter långt kvällsrejs.
Men snart så. Snart några dagars ledighet.

Förutom ett litet jobbinhopp mitt i ledigheten är det inga måsten inplanerade.
Bara måbra-grejer. (Fast jo, jag måste nog städa lite på lördag, det är sant).

Ledigheten får inledas med lite skön simning. En lunch med Hjärtat kanske.
Sen, galej med härliga tjejer. Moules och singstar och vidare äventyr "på byn".

Förhoppningsvis inte för bakis på lördag. Barnkalas och baksmälla känns inte som en bra kombo.
Sen, hem och preppa för finbesök. Magdalena och Micke kommer på Melodifestival, vin, ost och korvfrossa och inte minst - planering av USA-resa.

Och på söndag. Kent. Lovely.

Och vet ni. Sen är det faktiskt ytterligare två lediga dagar, som belöning för hårt slit.
Då ska jag inte göra ett dugg.
Men först fullspäckad helg (och nu är min hjärna så överkokad att jag inte ens klarar av att skriva ett vettigt blogginlägg - suck).
Därför är det bara en sak som gäller just nu. Sömn.

(Vilket otroligt meningslöst blogginlägg. Men nu vet ni i alla fall vad jag ska göra i helgen.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0