Jag - ett litet ängsgrässtrå?

I lördags såg jag Timoteij skrälla i Scandinavium.
I går blev jag misstagen för att vara en av de små skrälltjejerna, två gånger på 15 minuter.
Först, i taxin till tågstationen. Chauffören tittar på mig i backspegeln och frågar: "Du var på Melodifestivalen i går va?"
Ja, svarar jag lite förvånad.
"Timoteij!" säger chauffören nöjt.

Sen, på Pressbyrån. Damen i kassan säger lite försynt: "Grattis..."
Jag: Va?
Hon: Ja, grattis till vinsten. Timoteij.


Foto: Sven Lindwall

Vem av dem är jag lik tro?


Kommentarer
Sara

Hihi... Det var lustigt! Puss

2010-02-22 @ 21:23:14
Ingoman

Alltså, när man kollar har du likheter i alla. Du är typ en sammanfattning av Timoteij.

2010-02-23 @ 10:03:15
URL: http://ingoman.blogspot.com
Karin

:) Va roligt!

2010-03-01 @ 03:14:28
URL: http://lillak24.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0