2003 - Vi två, 17 år.

Trots att jag fortfarande kände mig som 17 fyllde jag 25. Vilket jag och Sara firade med stor fest i augusti.



Dagen efter vår 25-årsfest var jag på min första Winnerbäck-konsert, i Linköping. Konserten spelades in, blev en dvd och jag var mäkta stolt när jag insåg att jag var med på den, inzoomad, bara jag, i flera sekunder. (2.27 i klippet) Låten "Dunkla rum".

Jag fick en resa till fantastiska Barcelona av Hjärtat, och sommaren inleddes traditionsenligt med Hultsfred. Den här gången med Kerstin, Hjärtat och Johan.



På hösten flyttade jag från min minietta på Nydalahöjd och flyttade ihop med Niklas och Elisabet i en fyra på Ålidhem.
Det var en jäkla massa fest också, så klart. Bland annat en oförglömlig Halloween-fest på Kamenski.



"Lek med oss."

Jag älskade "I believe in a thing called love" med Darkness och "Hey ya" med Outkast. Och "I´m real" med J-Lo.

Året avslutades med nyårsfirande i Vemdalen med Söderhamnsgänget. Alltid denna fest. Alltid dessa vänner. Tacksam för alla minnen vi delar.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0