2008 - This is the year

2008. By far det mest händelserika året i mitt liv.
Jag fyllde 30 och hade en magnifikt lyckad födelsedagsmaskerad.



Även om den smällde högt, så var det ju några andra grejer som var lite större. Typ det faktum att Hjärtat friade under vår resa till Thailand. Och att jag fick fast jobb på Expressen i mars. Och att vi äntligen köpte lägenhet några veckor senare.

Vår guddotter Alicia föddes samma dag som vi förlovade oss och på jobbet gjorde jag min första hela schlagerturné med efterföljande eurovisionjobb i Belgrad. Vi åkte till Vemdalen som vanligt, och då nynnade jag väldigt mycket på den här låten, jag hade mitt livs första sommarsemester och i september åkte jag och Sara till Valencia för att fira att vi båda fyllde 30.
Ett sjusjuttsingens bra år helt enkelt.



Legendariskt Valencia-moment. Karaoke-succé.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0