Getaway

Av Melinda fick vi två smartboxes i bröllopspresent. En på restaurangbesök och en på hotell.
Så nu planerar jag och Hjärtat en liten getaway någonstans snart. Ni vet, ta in på ett hotell någonstans varsomhelst, inte bry sig så mycket om omgivningarna och bara spendera tiden på hotellrummet.
Som i Norrköping för några somrar sen. Då struntade vi att gå ut och äta middag utan stannade i sängen med champagne och jordgubbar. När klockan var tolv och det hade slutat regna gick vi till en pizzeria och köpte med oss pizza till rummet.

Frågan är ju då vilken stad och vilket hotell vi ska välja. Vi kan välja på hotell i Arjeplog, Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall, Gävle, Falun, Borlänge, Uppsala, Västerås, Karlstad, Örebro, Norrköping, Linköping, Jönköping, Borås, Falkenberg, Halmstad, Karlskrona, Olofström, Helsingborg, Stockholm, Göteborg och Malmö/Lund.
Så, vilken stad ska vi förkovra oss i? Vi behöver lite hjälp här känner jag....


Kommentarer
åsa

Jag röstar Karlstad!! Värmland är fantastiskt.

2010-01-21 @ 14:30:38
Tess

Karlstad alltså. Själv blev jag just lite pepp på Falkenberg, Pajala eller Göteborg.

2010-01-21 @ 14:41:01
Ullis

Västerås är inte så där jätteupphetsande kan jag tipsa om, så det kan man skippa.

Jag hade valt Falun ;) vilken dag som helst.

2010-01-24 @ 10:20:07
URL: http://ulrikaolofsson.blogg.se/
Tina Olsson

Enköping är ingen höjdare heller för ändamålet. Men jag röstar helt klart på Gotland. Det är läckert även på vintern! Tipsar gärna om hotell, restaurang osv om det blir aktuellt =)

2010-02-03 @ 19:43:23
Tess

Tina, Gotland hade ju varit alldeles fantastiskt, men tyvärr fanns det inga hotell med där i presentkortet vi fick. Så vi är stuck på fastlandet.

2010-02-03 @ 22:35:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0