Helgplanering

Efter visst styr har jag en helledig helg att se fram mot. Eftersom jag går av natten till torsdag har jag alltså hela fredag, lördag och söndag att njuta av. Nu funderar jag bara på vad jag ska fylla dagarna med. Luckorna är många eftersom det enda som egentligen är inplanerat är vinklubb på lördag kväll.

Jag har en del alternativ för fredag till exempel:
*Träna.
*Besöka spa tillsammans med man.
*Shoppingrunda på stan.
*After work.
*Hemmamiddag med några stora glas rött och man.
*"Hitta på nåt" med "någon".

Några saker är mer flytande över hela helgen, till exempel:
*Promenad på Brunnsviken
*Träna
*Shoppingrunda på stan.

Så, vad ska jag fylla dagarna med? Kom med förslag. Jag är i stort behov av att göra ett ledighetsschema.


Kommentarer
Lisa

Jag tycker att du ska ta din man, en några flaskor rött och stanna inne och mysa under ett stort täcke. Varför gå ut i det här kalla vädret? =)

2010-01-07 @ 01:44:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0