Het Russel?

Jack Russel är en hundsort som jag tycker är ganska gullig. Om jag skulle skaffa hund, och frångå min ursprungsplan på en Gran Danois eller en Rottweiler skulle jag nog skaffa en Jack Russel. Eller en tax. Inte för att jag någonsin kommer att skaffa en hund. Fatta att behöva gå upp tidigt på morgonen, och det är kallt och regnar och du är tillråga på allt bakis. Bara för att den där lilla hunden är kissnödig. Nej, kommer aldrig hända.

MEN hursom. Det finns ju en annan Russel. En Russel Brand. Och jag kan inte bestämma mig för om han är het eller inte. Jag är kluven i frågan. På vissa bilder är han ful. Sluskig och ful liksom. Jag gillar ju inte vildvuxna killar egentligen. Jag vill ju ha mer clean killar, som typ... Allbäck. (Jaja, skratta bara, jag tycker att han är het.)

Men sen ibland så glimrar han till den där Russel. Som på den här bilden. Det kanske är just det där vildvuxna som är lite hett, ändå. Det där bohemiska. Inte bohemisk som i "kolla mina äckliga dreads, jag har inte tvättat håret på fem år" utan lite mer smygbohemisk, som han här nedan. Och då tänker jag, att det kanske är en sån Russel man skulle ha. En Russel Brand.



Hot or not?

(Missförstå mig inte nu Hjärtat, jag har inga planer på att byta ut dig mot en Russel av något slag. Men med tanke på hur mycket du dreglade över Miranda Kerr häromsistens gör det väl inget om jag tycker att han är het? Om jag nu gör det alltså.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0