My precious

Jag har förresten köpt en iphone.
Ja, jag kunde inte stå emot hetsen och var tvungen att slå till med en jag också.
Något rättfärdigat dock eftersom min förra telefon var Hjärtats gamla från typ 2002. Det var liksom dags.

Vi är fortfarande i fasen där vi bekantar oss med varandra. Men med tanke på att jag började använda den i morse tycker jag att det går ganska bra och jag är ganska säker på att vi inom kort kommer att bli goda vänner. Det tror jag faktiskt.

Det bästa är så klart att man kan surfa med den. Facebooka och sånt.
Något som dock är lite dåligt är att jag inte verkar kunna blogga från den. Min bloggportal är typ den enda som inte går att mobilblogga med. Vilket är sjukt störigt.
Så nu måste jag bestämma mig för om jag ska byta bloggportal = jobbigt, eller om jag inte ska blogga under hela semestern = också jobbigt.


Kommentarer
Camilla

Byt bloggportal! Det är inte så krångligt. Det går ganska lätt att föra över inläggen från den här bloggen till den nya. Nemas problemas! :)

2010-07-04 @ 08:30:21
URL: http://traesktanten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0