Vecka 27

Jo, jag skulle faktiskt kunna klaga. En hel massa. Om att det är så synd om mig som har jobbat sommarens härligaste helg. Att jag inte var ute och solade hela helgen eller satt på klippor eller i en park eller på en uteservering och drack rosé.
Att jag missade Jay Z:s fem getings-konsert på Peace & Love.
Att det är två veckor kvar tills planet lyfter mot en månad i USA.

Men det tänker jag inte. För jag är så jäkla nöjd.
Även om jag har jobbat så har det varit en fantastisk helg som har innehållit varma nätter, frukost på favoriten Mezzo och bad vid Huvudsta Båtcafé som är min sommarfavorit. Och lite färg har jag nog fått ändå. Inte så mycket som om jag hade varit ledig, men lite ändå.

Och veckan som jag har framför mig känns helt fantastisk och bra.
Jobb måndag och tisdag förvisso, men sen på onsdag Gröna Lund med Amina. Först åkband och karuseller och sen NAS och Damian Marley på kvällen. Hallå Nas! Fattar ni hur bra det kommer att bli. Lite hiphop-plåster på såren.
På torsdag ner till Linköping för Winnerbäcks turnépremiär med hotellövernattning med Hjärtat, Emilie och Emil. Pepp!
På fredag USA-planering med M&M.
På lördag ut och göra sommarsthlm osäkert.
Och så en ledig söndag att göra vad jag vill.

Yihaa, kom nu vecka 27.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0