Semester efter semestern?

Tillbaka i stan efter en helg i Åre som delvis inte riktigt blev som jag hade tänkt mig.
Hade noll kraft och ork så i stället för att gå ut sov jag från klockan åtta på kvällen i fredags till klockan åtta på lördag morgon.
Men är fortfarande helt trött. Utmattningsdepression tror Mini. Själv vet jag inte vad jag ska tro.

Annars var Åre fine och sweet och efter lördagens grymma skidåkning vill jag bara åka mer, mer, mer.
Fast mest av allt vill jag att det ska bli vår och sen sommar och att det inte ska vara någon mer snö.
I´ve had it med snö för en vinter.

Ps: Fick en kommentar där det påpekades att krokodiltårar betyder falska tårar, vilket jag inte hade koll på. Shame on me. Men självklart, Anna, och alla andra som undrade, var mina tårar äkta. Ds.


Kommentarer
Klas

Tagit gravv-test?

2010-03-22 @ 11:24:53
Tess

Haha nej. Men om det är något test jag borde ta är det nog "efter schlagern"-test.

2010-03-22 @ 18:57:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0