Svar på tal

För att ni stackars läsare inte ska lessna totalt över bloggtorka så får ni lite mustig läsning om mig här i stället.

Stjärntecken:
Tvilling.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Piercingar: Hål i öronen och en i näsan som inte har läkt ihop.

Tatueringar: Fyra stycken. And counting.

Längd: 1,75

Skostorlek: 39

Hårfärg: Blond

Fräknar: Ja, på sommaren. Den första kommer med första vårsolen.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Bangkok.

Tycker du att du är attraktiv? På en bra dag är jag väl hyfsad.

Vilket schampo använder du? Oftast Aussie Miracle Moist.

Vilken parfym använder du? Växlar mellan Estee Lauders "Pleasure", Cleans "Fresh Laundry", Biotherms "Energie" en från Bulgari som jag inte minns namnet på och "Envy me" från Gucci.

Vad är du rädd för? Dödliga sjukdomar, mörkret och insekter.

Gillar du att tvätta? Det tillhör inte favoritsysslorna direkt. Men det är nästan alltid jag som gör det.

Senaste...

personen du ringde? Hjärtat skulle jag tro. Eller min pappa.

Personen som ringde dig? Hjärtat ringde mig.

Filmen du hyrde: Hyr väldigt sällan film. Minns inte. Men senaste film jag såg på bio var "Avatar".

Låten du hörde: Sexx Laws med Beck.

TV-program du såg? Rapport.

Person du tänkte på? Hjärtat.

Favorit...

Låt: Oh, svårt det där. Har för många. Men "Return of the Mack" är högt upp på listan.

Sak att göra: Sova.

Dryck: Cola light.

Kläder: För tillfället sammetstajts. Och en apsnygg transparent body.

Sport: Pass.

Bil: Har ingen favoritbil. Men när jag var mindre ville jag ha en rosa cadillac med vingar och himmelsblå suflett.

Film: Dr Zjivago och Vicky Christina Barcelona.

Har du någonsin…

Blivit arresterad? Nej.

Gråtit över en pojke? Men självklart.

Gråtit över en flicka? Nej.

Ljugit för någon? Ja.

Varit i slagsmål? Nej.

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? Många. Men nu är det helt. Jättehelt.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Riktig kontakt - tre. Facebookkontakt - fler.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? En hel del.

Senaste…

Boken du läste? Ann Heberleins senaste skitbok och "Skynda dig att älska".

Personen du fick e-mail av? Av en kollega

Personen du fick brev av? Handläggaren på PRV som har hand om vårt namnärende.

Personen du fick sms av? Min chef.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton?

Saken du köpte? En svart kavaj i dag.

Vad har du gjort idag? Sovit. Gott upp. Duschat. Åkt till jobbet. Handlat en kavaj på väg till jobbet. Ätit en tonfisksallad. Jobbat. Druckit kaffe. Jobbat lite till. Drömt om USA.

Brukar du svära mycket? När det är befogat säger jag obscena könsord eller fan.

När stiger du upp på morgonen? Stiger i princip aldrig upp på morgonen. Snarare förmiddagen eller runt lunch.

Vad har du på dig? Mörklila klänning med puffärm från H&M. Svarta strumpbyxor och svarta Pistol-stövlar.

Är du glad nu? Förutom lite hungrig, ja. 

Vad dansar du till? Absolut inte till techno och house. Annars till det mest.

Stockholm är… ? Mitt hem.

Land du vill besöka? Australien, Vietnam, Sydafrika, Island och USA. (Snart dags för det sistnämnda).

 

Oj, så bra ni känner mig nu!



Kommentarer
kerstin

Transparent body!? Du måste skoja?

2010-03-06 @ 17:26:37
Tess

Nej, jag skojar inte. Den är svart och används med fördel under andra lite halvtransparenta plagg, som en rosabeige tunika eller en vit t-shirt. Inte så konstigt som det låter.

2010-03-08 @ 12:52:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0