12 år senare

För några veckor sen var ju min fina vän Reidun på besök i Sthlm och jag fick hänga med henne en hel kväll.
Reidun och jag lärde känna varandra när jag bodde i Bergen ett år 1997-1998.
Första gången vi träffades visade jag mitt charmigaste jag genom att spruta parfym i hennes öga. Det var så klart en olyckshändelse och visade sig inte bli något problem för vår vänskap.
Efter det upplevde vi sena festnätter och tidiga tidningsrundor på öarna utanför Bergen, och smygrökning bakom livsmedelsaffären och mycket annat. Hon är en fin vän, hon.

Jag hittade de här två bilderna på oss.



Tess och Reidun anno 1998



Tess och Reidun anno 2010.

Då var vi båda singlar och ute och festade fyra-fem dagar i veckan.
Nu är vi båda gifta och hon är mamma till två barn.
Men vi är fortfarande lika snygga, eller hur?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0