Dagens rätt

Efter helgens grillbonanza och pizza i går kändes det som om det var dags för lax.
Nu när jag tänker efter så blev det ju faktiskt en repris på firre eftersom jag åt Albertinas fantastiska pepparlax till lunch i går, men lax är ju nyttigt och bra för hjärnan så det är väl ändå helt okej.

Dagens rätt bestod alltså av lax tillsammans med wokgrönsaker, lättkokosmjölk, röd currypasta och sambal. Och jasminris. Mobilkameran gör inte riktigt maten rättvisa, men smaskigt var det.
Undra sa flundra om det inte får bli lite polkachoklad till efterrätt. Jag har ju ändå tränat styrka OCH promenerat i över en timme i dag. Då är jag väl värd lite choklad?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0