I dag pratar jag i nattsärken

Man brukar ju säga att man pratar i nattmössan.
Men det gör jag inte. Däremot pratar, jobbar och är jag i nattsärken.
Nästan i alla fall.
Eftersom jag är mer sovande än vaken efter gårdagens schlagerantiklimax tyckte jag att det var lika bra att behålla pyjamasen på. Eller vad som ser ut som en nattskjorta i alla fall.



Dagens accessoar: Kaffemuggen.

På tal om nattmössan. Inte lätt att gå upp ur sängen när den här sötnöten ligger och vaktar kudden.



Mitzy gillar också svindyra lyxlakan tydligen. Kolla hur hon liksom brer ut sig över min kudde.


Kommentarer
Jon BLund

Nattsärk = bästa...

2010-05-29 @ 13:52:19
Jon BLund

Nattsärk = bästa!

2010-05-29 @ 15:21:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0