Kalla mig Mauro

Om jag får välja, av Mauro eller Plura, så är jag hellre Mauro.
Plura är ju lite skön, visst, men Mauro är coolare.
Plura står mest där med sin mage och röker och är lite äcklig. Mauro är apcool, gör sköna imitationer och kan också laga mat. Dessutom har han gjort bättre musik.
Alltså är det Mauro jag har varit i dag när jag har styrt ihop kvällens middag.

Marinerade kyckling och förberedde för grillen. Gjorde otroligt god potatissallad med purjolök, kapris, soltorkade tomater, dijonsenap och minifraiche.
Njöt av maten med två rejäla glas vin på balkongen. Premiär för balkongmiddag!
Nu lite lagom dåsig och tipsy i soffan.
En perfekt måndag med andra ord.



Skål!



Och så lite choklad efter maten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0