Morr!

Hade stenkoll på att Fashion against aids-kollektionen släpptes i dag på H&M.
Hade ställt klockan på tidigt för att åka in till stan och lägga vantarna på några godbitar alt shoppa online.
Men så låg jag där i sängen. Och var så trött så trött så trött.
Sov så länge att jag bara hade en kvart att fixa mig för jobbet och fick kasta mig iväg.
Och när jag gick in på webbshoppen var alla de grejerna jag ville ha slut.

Ångrar nu mitt beslut att inte gå upp tidigt. Kommer att åka in till H&M i morgon, och bli besviken när allting är slut där också.
Jag vet, det är bara kläder. Men de går till ett välgörande ändamål. Det kan jag väl ändå få motivera min uppgivenhet/ilska med?


Kommentarer
Nina

Kolla Tradera sen om du inte hittar det du vill ha, jag hittade en klänning från Garden collection som jag inte fick tag i i butik/nätet!



Kram från Nina

2010-05-21 @ 09:21:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0