Nästa weekend

I Melodifestivalen 1988 fanns det en låt med Uffe Persson som hette "Nästa weekend". Slutade inte helt förbluffande som delad sjua. Vad hände med Uffe, undrar jag.

Men, det var ju inte det jag skulle skriva om. Utan om nästa weekend.
Då tänker jag nämligen dra upp till Söderhamn på återvändarhelg. Det är ju egentligen inte jag som återvänder, utan Hjärtat och de andra.
Men det gör ju inte saken sämre för det. Jag tar dessutom med mig Amina och ser fram mot en kväll i Pelles källare, utgång på armbrytarpalatset och Statt och grillfest hos John, med Pimms som jag och Amina planerar att hälla i oss. Pimmspremiär med andra ord.
Fi fan, det blir ju råfint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0