...

Vissa dagar vill man bara ha någon att krama. Den man älskar, eller en kär vän.
Eller en blöt puss från ett av syskonbarnen. Eller en varm katt som spinner i famnen.
I dag är en sån dag. Jag sköljs över av en sådan enorm saknade av mina älskade att det känns som om jag ska gå sönder.

Till bröllopet gjorde vi ett bildspel med massa knasiga gamla bilder på alla gästerna. Som ett tack för att de delade vår dag med oss. Jag tittade på bildspelet förut och grät. Herrejösses vilka fina vänner jag har. Och vad jag saknar dem.

Känns otroligt bra att mina bästa äldsta vän kommer hit i morgon. Oj vad vi ska kramas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0