Schyssta bananer

Vad annat kan man säga, än att jag gillar hösten i London.
Ja ja, visst, det regnar i bland, men det har varit mer sol än regn de här två månaderna och det bästa, det allra bästa är värmen.
I morgon ska det bli 16 grader. På torsdag och fredag 18. Och det är november.

Så i dag passade jag på att vara strumplös när jag skulle iväg och kolla in filmen "Due Date" på Warner Bros kontor i Holborn. Okej, det var yttepyttelite kallt om fötterna när jag åkte hem, men då var ju klockan närmare nio.
Känns lite konstigt att det är så varmt, samtidigt som alla varuhusen på Oxford Street julskyltar.
Men inte lika konstigt som förra året i november när vi var på bröllopsresa i lovely Thailand och spanade in julgranar i 30-gradig värme.



Så här kommer jag passa på att gå några dagar till. För sen dröjer det länge tills fossingarna får njuta utan strumpor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0