Helgen v. 43

Jag har haft bästa helgen!

Det började med Amina kom till mig i fredags morse. Efter frukost och lite jobb drog vi in till stan för som serious shopping. Vi fick nästan panik inne på Primark, jag köpte värsta fina mössan på River Island och Aminas shoppingpåsar blev fler och fler.
Efter lunch i Soho åkte Amina iväg på fest på ett kontor och jag åkte och träffade den här mannen.



Bruce almighty

Väl hemma igen beställde vi pizza och jag fick nöjet att lyssna på Aminas skratt i vardagsrummet medan jag satt och jobbade. Sen hjälptes vi åt med tidningarna när de kom på natten.

Lördagen hade jag ledigt och efter smarrig frukost med crumpets, scones med clotted cream och sylt och te drog vi till Kensington High Street eftersom Amina inte riktigt var färdigshoppad. Där blev det mer serious shopping och jag köpte en överraskning till kvällens utgång som jag presenterade senare under högtidliga former. Jag kan säga att det blev succé. Läs vidare så får du veta vad det var.

Sen åkte vi till Broadway Market uppe vid London Fields.



14 grader och sol sista helgen i oktober - ja tack.


Efter Broadway som var en besvikelse drog vi till Spitafield market i stället, där Amina köpte en helt magisk klänning.

Sen var det dags för Pimms på puben tyckte vi.



Pure heaven.

På vägen hem från min lokala pub hittade vi JÄTTEstora löv på marken. Jag blev väldigt fascinerad.




Efter fix och bubbel hemma drog vi till Camden för middag och dans.
Och eftersom det var Halloween passade min överraskning väldigt bra.



Tada! Say hello to the swedish kittens.





Vi hade en helt galet rolig kväll på Proud i Camden med massa dans, dans, dans.

Sen hem för lite cola, överbliven pizza och sömn.

Nu har jag vinkat av Amina på Paddington. Jag har ont i både magen och kinderna efter allt skratt.
En helg med en av de bästa var precis vad jag behövde.




Kommentarer
Mini

Tack själv finaste! Hade verkligen en superbra helg. Halloween i London även nästa år?!

2010-11-01 @ 11:03:20
URL: http://apieceofcupcake.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0