Regnkläder

Så blev det höst i London och regnet bara vräker ner.
Tur att man är kittad med gummistövlar och parkas med luva.
Stövlarna invigdes i dag, och luvan på parkasen funkar alldeles utmärkt som substitut när man inte orkar släpa på paraply.


Tada!

Som ni ser är jag inne i ett provrum. På Cos närmare bestämt. Jag kunde inte låta bli att springa in en snabbis där efter att jag hade varit på 3 och fixat en dongel. Det låg ju ändå på vägen till Tesco...
Fick jag med mig något därifrån? Har Pippi Långstrump flätor?



Multo cool svart klänning med luva. Oj oj vad jag ser framför mig hur jag kommer att missbruka den där luvan efter några glas.



Snajdig grå tröja. På just den här bilden ser man inte exakt hur snajdig den är, men den har skinndetaljer på axlarna och ner som ett ok på ryggen. Och så är den lite sportif så där.

Och luggen är klippt! Ska bara bli lite längre så är den helt perfekt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0