För övrigt...

...är jag närmare besatt av tanken på att klippa lugg igen.
Jag tycker nog ändå att jag är, (som någon annan sa) the bomb i lugg.
Nu när min besatthet för de dära skorna har gått över måste jag ju lägga min energi på något annat liksom.
För jo, jag har nog varit inne i varje skoaffär i London. Eller okej då, varje skoaffär på Oxford Street, Regents street och Kensington High Street, och inte finns det jag söker någonstans. Alltså har jag, nästan, givit upp tanken på den perfekta skon. Och ägnar mig i stället åt att tänka på lugg. Och titta på bilder på lugg. Mig i lugg.
Jo, det får nog bli en lugg för mig. I helgen kanske jag skrider till verket. Så får det nog bli.






Ja men kolla bara så snyggt. Det måste bli lugg. Måste.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0