Skotankar

Kikade lite snabbt i några affärer på väg hem från en junket som jag gjorde i dag.
Kan inte släppa tankarna på den perfekta skon. Hittade ingen som var som den jag tänker mig.
Antingen hade de inga kilklackar, eller så var de inte i läder utan mocka, eller så var de bara fel.
Jag får fortsätta leta. Hittade några på asos som var bra, men inte perfekta.



Skitsnygg, men har inte kilklack. Annars precis så som jag har tänkt mig.





Också snygg, men lite för låg och inte i skinn.




Söt, men inte heller riktigt vad jag är ute efter.

Suck. Att det ska vara så svårt.



Kommentarer
Mini

Dessa då? Lite dyra kanske.

http://www.urbanoutfitters.co.uk/Carin-Wester-Suede-Crepe-Wedge/invt/5318461461449&bklist=icat,5,shop,womens,shoes,wheels

2010-09-15 @ 22:24:10
URL: http://apieceofcupcake.blogspot.com
Tess

Mmm,snygga men lite väl dyra som sagt.

Var inne på Urban i dag också och de hade ett par i brunt som är ungefär som skorna på mittenbilden.

Hmm, ska leta vidare lite.

2010-09-16 @ 01:38:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0