Update

Jag var ju faktiskt riktigt nöjd när jag hade lyckats få stopp både på flödet och ringt hit en rörmokare.
Men sen så knackade det på dörren. Det var grannen under. Som undrade varför det droppade från hans badrumstak.
Med sig hade han Eduardo, som inte lyckats koppla att det var mig hade hade pratat med.
Sen ringde någon kvinna som hette Connie som sa att hon var housemanager. Visste inte ens att det fanns någon sån.
Men grannen hade ringt henne och hon ville kolla att allt var okej.

Sen, ringde det från tidningen. Då hade en man som hette Steve ringt, och ville att jag skulle ringa honom.
Tydligen är den här Steve någon som hjälper till när saker strular. Det visste jag så klart inte.
Så vi pratade lite Steve och jag, och han var bekymrad över att jag hade ringt in någon annan klåpar-rörmokare som jag inte hade koll på. Det funkar tydligen så i det här landet. Mycket klåpare.
Så vi bestämde att jag skulle avboka den första klåparen och så skulle Steve skicka någon som gör jobbet ordentligt.
Jag har fortfarande inte listat ut vad Steve är för figur och vad han har för funktion, men det får jag kanske reda på förr eller senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0