Dagens outfit - semesterspecial

Jag känner mig alltid så larvig när jag tar outfitbilder.
Och jag fattar egentligen inte varför jag lägger upp dem. Jag har ju ingen modeblogg.
Kanske för att jag tycker att jag är så snygg? Ja, det måste vara så.
Här är ett gäng semesteroutfits. Så att ni kan se hur snygg jag var på semestern.



Spetsshorts i Mae Phim.




Röda shorts och segelbåtstopp i Mae Phim.




Korallfärgad långklänning på Koh Samet.




Så jävla snygg på Koh Samet.




Redo för lördagkväll i Bangkok.



Korallfärgat i Bangkok.


Så. Visst kände ni att ert liv blev lite, lite bättre av de här bilderna? Eller mycket bättre rent av. Det vet jag att ni gjorde.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0