Hej vår!

På tal om outfits, gud så mycket lättare det är att klä sig så här års.
Jag sitter hela tiden med olika outfitförslag i huvudet. Grejer som jag tänker att den måste jag ha på mig i morgon, eller den blir perfekt på torsdag. Typ så.
Så mycket enklare när man inte behöver tänka på att man ska frysa eller så. Och solen och värmen ger energi, glädje och inspiration.
Lite som när jag bodde i London i höstas. Det var varmt, det var barmark och jag kunde gå i öppna skor i november. Bara en sån sak.

Och det här med att äta lunch i solen? Hur härligt är  inte det?
Så härligt att jag tänkte ägna mig åt det just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0