Hopeless case

Ja, jag är verkligen hopplös. Både när det gäller bloggandet och annat.
Ta till exempel det här med att jag aldrig lyckas hålla mig hel och ren mer än typ tio minuter.
Jag lyckas alltid skrynkla till eller fläcka ner mina kläder. Eller, som allt som oftast, ta sönder mina strumpbyxor i samma sekund jag tar på mig dem.
I dag höll det i en kvart. Sen råkade jag gå emot pedalen på cykeln, och ritsch, skrapmärken.
Suck, det blir aldrig någon lady av mig.



Ja men ni ser ju. Total katastrof.

Annars då?
Njae, det är lite upp och ner just nu.
Grejer som är upp är mitt totala mediala genomslag just nu.
Kolla bara hur det ser ut i dagens Expressen. Två nyheter på samma dag. Personlig avsändare i det så kallade huvudet på starten och ny byline och intervjuformat.





Och inom kort kommer det en längre intervju med mig i en annan tidning.
Ja, jag vet, jag skryter lite nu. Men mitt ego behövde det i dag, okej?

Så här ser förresten bylinebilden ut i sin helhet. Foto: Cornelia Nordström.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0