Asså de e mycket nu

Ledsen för bad blogging den senaste tiden.
Jag trodde att jag jobbade mycket när jag var Londonkorre, men då hade jag ju inte också ett privatliv att balansera, eftersom ALL tid gick åt till att jobba.
Men den här hösten har varit galen. Har kommit hem typ halv nio nästan varje kväll i veckan känns det som. Skrivit idolkrönika varje fredag så helgerna har blivit extremt korta. Och så massa privata grejer på det.
Det tar aldrig slut känns det som. Hade ju dessutom bara tre veckors semester i somras, och det börjar kännas nu.
Därför är den här veckans korta arbetsvecka mycket välkommen. På torsdag morgon går planet till London för fyra lovely days och det ska bli så fantastiskt skönt. Dels att få hänga i London igen, dels att få vara ledig. Jag behöver det.
Ska bara bli av med den här förkylningen som verkar tycka att det var läge att komma på besök.

Och så är det ju lite grejer som måste fixas. Typ lämna katten till kattvakt. Typ packa. Typ gå på jobbets julfest i morgon kväll.
Men sen så!
(Synd bara att det inte är ett plan till typ Thailand eller Sydafrika eller Miami och en längre semester som väntar.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0