Kylan!

Men åh. Hur fasiken klär man sig stylish och härligt när det är 15 minusgrader ute.
Om man är van att klä sig efter London-väder.
Vill inte ha dunjacka och mössa varje dag. Vill inte sitta och svettas på redaktionen ett helt 10-timmarspass i tjockaste vinterskorna.

Provade därför i dag finfina pannbandet som jag till min lycka hittade hemma och tog en chansning på pälsen, denna trotjänare som jag haft sedan 2005 eller nåt.
Och se, det funkade. Var lagom varm och skön. Och ganska så stylish, tyckte jag nog ändå.



Svår modebloggarmin.


Lite skillnad mot gårdagens promenad på Brunnsviken då det sportades termobrallor och alldeles för varm dunjacka när vi pulsade fram på isen över snön.



Ett styck pappa, mamma och dotter tar kaffepaus vid Sjöstugan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0