Älskade croissant!

Alltså, att något som innehåller smör, smör, smör, smör, liiiiite mjöl och mer smör typ kan vara så urbota gott.
Jag skulle kunna leva på croissanter. Jag skulle bli ännu mer lik Gilberts Grape mamma än jag är nu, men tänk vad gott det skulle vara.
Nu sitter jag här och funderar på vilken som är den godaste croissanten. Den naturella, den med chokladfyllning, eller mandelcroissanten?
Just nu tror jag att min röst ligger på den chokladfyllda, men jag velar lite där.
Vad säger ni, vilken är bäst? (Och kom nu inte och säg att de inte är goda. Det är helt enkelt fel svar).


Kommentarer
Ullis

Allt med choklad är alltid godast.

2011-01-27 @ 22:56:31
URL: http://ulrikaolofsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0