Klipp, klipp?

Jag ÄLSKAR mitt långa hår.
Herregud så länge jag har sparat. Och det är så långt nu, nästan ner till midjan.
Men den senaste tiden har tankarna börjat spira om att jag kanske skulle klippa det lite.
Typ en längre page. 2,5 decimter sisådär av mina blonda testar skulle ryka.
Tänker att det skulle vara så fint.
Men vågar jag? Är jag redo att ge upp längden?
För om jag klipper det nu kommer det aldrig att bli så här långt igen.
Åh, jag vet inte.
Jag får nog suga på den här karemellen ett litet tag till.



Det är alltså typ den här längden jag sitter och funderar på. Ni ser ju hur hårt jag funderar.


Kommentarer
Amanda

Jag tror du skulle passa superbra i kortare. Ännu lite kortare än på bilden till och med.

Fast jag vet ju själv hur det är att ha långt hår och inte kunna bestämma sig. :)

2011-01-26 @ 16:32:56
Linda R

Våga! Jag har precis klippt av mig mitt! Ett infall hos frissan och hon klippte av ca 2-3 dm!!! Läskigt men rätt skönt och jag är mycket nöjd. Varför spara och till vad? :)

2011-01-26 @ 16:56:02
Bea

NEEEEJ är du galen!!! Du ska självklart INTE klippa av ditt fantastiska hår - och speciellt inte till någon pissig mellanlängd som varenda svennebanan har. Kom igen, du har FANTASTISKT hår - spara det så länge du kan! När du blir äldre kan du ju klippa av det för det gör ju alla, eller om du får ungar som drar i det och du blir galen på det - men ABSOLUT INTE nu!!! Speciellt om du inte är helt säker. Jag säger nej nej nej nej nej - de som säger ja är bara avundsjuka och vill att du ska bli lite fulare så att de kan känna sig snyggare och mindre missnöjda med sina egna tunna testar på skallen. KLIPP INTE säger jag. Kram Bea

Ps. Kan du inte slänga ihop en Londonguide för en weekend? Vill veta var man ska dricka drinks, äta, dansa och shoppa - allt med sitt tjejgäng. Inget romantiskt trams. Tell me Tess!

2011-01-26 @ 19:34:57
Amanda

Vad snälla vänner du har Tessan, som dissar andras åsikter :)



Jag skulle i alla fall inte vilja ha en ful kusin..

2011-01-26 @ 20:59:28
Amanda

Vilken urtrevlig vän du har, som trycker ner andras ärliga åsiker, Tessan! :)



Varför skulle man någonsin vilja att ens släkting eller vän skulle bli fulare?

2011-01-26 @ 21:05:38
Amanda

Nu blev det en för mycket :P haha

2011-01-26 @ 21:06:39
Kerstin

Nej, inte klippa säger jag. Du är så fin som du är! Jag förstår ändå hur du känner. Man blir alltid sugen på förändring när våren är på gång.



Kram!

2011-01-27 @ 09:39:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0