Goes on and on and on and on...

Och Gröna Lund-besöket blev en succéblandning av Insane, Twister, ölpaus, Mellberg och Zlatan-spotting och Ben & Jerrys-syndande.
Och fortsatte med grillning och rosé i Fredhällsparken med Hjärtat, Johan och Amina. En solig och bra dag.

Gårdagen inleddes med frisörbesök hos bästa Marre på Bangs. Det var bara han som jobbade så för en gångs skull var det tyst och lugnt och skönt på salongen. Och vi blev klara i tid.
Sen, lite lunch och reashopping och sen bio med Mini. Pressvisning av Bridesmaides som var förvånande bra. Jag skrattade så jag fick ont i magen, skämdes ungefär lika mycket och grät en liten skvätt. En skön feel good film.
På kvällen 75 minuters powerwalk i supertempo med Hjärtat i kvällssol som avslutades med te och fotbollsvm.
Också bra dag!

Och i dag skiner solen. Inte så jättevarmt men jag ska trotsa vindarna och lägga mig på takterassen och sola lite, är planen. I eftermiddag ansiktsbehandling och förhoppningsvis fika på det.

I morgon, och fem dagar framåt, jobb. Men det är en annan historia.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0