Good day

I går var en bra dag.
Jag tog lång sovmorgon med Mitzy. Åt frukost. Köpte en kaffe och gick och körde ett stenhårt gympass.
Hjärtat kom hem från jobbet och vi lagade en tokgod gi-lasagne, med zucchini i stället för pasta, med fetaost i.
Sen tog jag med mig hjärtat på galapremiären av sista Harry Potterfilmen. Som faktiskt var jättebra.
Sen hem, en kopp kofeinfritt kaffe framför nyheterna och sen sängen. Mitt svenssonliv i kranskommunen.

I dag har jag redan hunnit äta frukost, träna och duscha. Nu lite mellis, sen står Gröna Lund och åkband och åka satan med Amina på schemat. Funderingen just nu består i om det är för kallt med shorts.
I kväll blir det förhoppningsvis någon uteaktivitet i det fina vädret.

Två bra lediga dagar helt enkelt. Och så har jag ju två kvar, innan det är dags för fem dagar i gruvan igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0