London - the outfits

Ledsen för bad bloggin'.
Sweden Rock-arbete och lite annat kom i vägen.
Men nu så. Nu kör vi. Nu får ni helt enkelt se vad jag hade på mig i London. Jag förstår ju att ni håller på att dö av nyfikenhet.

Fredag



Dag. Var lite bakis. Bar solglasögin och randig långklänning från Mini for many.



Kväll. Såg av oförklarlig anledning ut som en hamster. Hade korallröd klänning från Salt och halsband från H&M.


Lördag




Dag. Kass outfitbild, jag vet. Men jag läste tidningen och solmös i grå collegetröja, rött linne från Whyred och beiga shorts från Zara.



Kväll. Åt mexarmiddag i Notting hill i kjol och linne från Topshop.


Söndag




Kväll. Lite maskulin look. Svarta byxor och svart transparent skjorta. Man i grått. (Har ingen dag-bild här).




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0