Saker (skor) jag vill ha

De dära Prada-skorna med kork och gult på sulan är ju skitsnygga.
Men inget man har råd med.
Jag har dock totalt snöat in på gula skor. Vill ha, liksom.
I London stod jag och tummade på snyggingarna nedan. Men köpte dem inte eftersom jag tyckte att de var för dyra. Blev lite snål. Nu ångrar jag mig så in i vassen att jag inte köpte dem.
Tydligen ska det öppna/har öppnat en Aldo på Sergelgatan. Känns farligt nära att jag tar mig dit och kollar om de finns.


Hur fina?

Den andra grejen (skon) som jag har snöat in på är silverskor. Provade ett par sjukt snygga på Zara, som de nedan men utan glitter, men klacken var så galet hög att jag nyktert insåg att jag inte kommer kunna använda dem utan att få ont och bryta benen. Skulle vilja hitta några liknande med lite lägre klack. Att mina silversandaler som jag har hemma dessutom verkar vara borta gör ju inte suget mindre.
Åh, varför finns det så mycket snygga skor?



Man ba, hallå! Snyggo!

//
Imelda Marcos.


Kommentarer
Kerstin

Dessa tycker jag är snygga och dessutom en kombination av ovanstående:



http://www.brandos.se/nome/111-2230593-104-silver/a24287



Kram!

2011-06-21 @ 17:48:56
Tess

Ja, de var fina. Det blev dock dessa godingar från H&M. (De vänstra, i guld och silver)

http://marcella.metromode.se/2011/06/07/den-dar-sulan/hm_sulor/

2011-06-22 @ 12:40:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0