Vad bjuder jag på för mat?

Ja, det står så i punkt fyra på den där listan som jag ska blogga efter.
Vilket jag inte lyckats så bra med hittills. Å andra sidan har jag inte bloggat så bra överhuvudtaget den senaste tiden. Förlåt.

Så, maten då.
Väldigt varierande måste jag säga. Lite beroende på vem jag bjuder.
Nyss bjöd jag min hubby på lax med ingefära, chili och vitlök. I fjällen lagade jag chili till hela gänget.
Gör gärna paj och gryta. Min fisk och skaldjursgryta är en favorit att bjuda på.
Jag gillar att göra sånt som är lagom krångligt för mig, men ändå verkar ganska avancerat if you know what I mean.
Och så efterrätt då. Jag älskar att bjuda på efterrätt.
Rent generellt gillar jag att bjuda på middag punkt. Och om jag slipper disken efterråt gillar jag det ännu mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0