När hände det?

Sitter här och funderar över det faktum att jag är så jävla tråkig.
Mina blogginlägg liksom, hur tråkiga är inte de? Intetsägande liksom.
Mina artiklar och intervjuer, hur tråkiga är inte de? Plain. Inget speciellt utöver det vanliga.

I hela mitt liv har jag gått omkring med bilden av att jag var ganska rolig. Jag har alltid fått folk att skratta.
Inte så där att man är värsta komikern, men kunna dra några sköna oneliners, varit rapp i käften och så.
Nu, jag vet inte.
Det känns som om jag har blivit tråkig. Jag läser allt fyndigt och roligt alla andra skriver och ba: men varför är inte jag så där rolig. (Det där med att jämföra och nedvärdera, so story of my life - men det tar vi en annan gång).
Och så följdfrågan då: När blev jag så här tråkig? Eller har jag alltid varit det? Har jag bara levt i en falsk tillvaro?
Det är ju sjukt tragiskt i så fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0