Uppbokad

Uääk. Har sovit mindre än fem timmar och känner mig som något katten släpat in.
Var näst sist att gå från redaktionen i natt vid kvart i ett och var först på plats i morse 8.20.

Det här kommer inte att bli min dag, det känner jag.
Får helt enkelt försöka ta mig genom den så smidigt det bara går och ladda för helgen i stället.
Ledig helg. Den första helt lediga på en månad. Fy fasiken så skönt.
Men oj, så uppbokad den är.

Tjyvstartar i morgon med lite festligheter efter jobbet.
Sen fina föräldrar på middag på fredag. Här ska minsann skämmas bort, jo jo. Hjärtat och jag planerar finmiddag för dem.
Lördagen viks åt inhandling av balkongmöbler och balkongförvandling, iaf är det planerat så. Och så middag hos trevliga vänner på kvällen.
På söndag ska det åkas till Huddinge för att hälsa på andra fina vänner.
Ja, och sen var helgen slut.

Sen kommer nästa vecka och den, DEN, kommer bli helt fab om inte askmolnet förstör.
Då åker jag nämligen till LONDON! Som jag har längtat. Kan knappt tro att jag äntligen ska åka "hem".
Om inte vulkananskan förstör alltså.

Ja men vi säger så så länge. Nu ska jag hälla i mig åtta koppar kaffe för att hålla mig vaken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0