Torsdagsenkät


Vad åt du till frukost?
En kopp kaffe före powerwalk. Äggröra, skinka, gurka, en halv grapefrukt och te efter.

Vad har fått dig att skratta idag?
Mitt eget beteende och brist på karaktär.

Vad har du på dig just nu?
Svart klänning med vita prickar, röda strumpisar, svarta boots.

Hur ser resten av dagen ut?
Transkribera en intervju (minst), skriva ut en intervju och en artikel, äta matlådemiddag på jobbet, åka hem. Sova.

Vad händer i morgon kväll?
Middag med bror och familj några till, kolla Idol, skriva krönika om Idol. Sova.

Och på lördag?
Då åker jag till Söderhamn och går på 40-årsfest. Hasse och 3 till som ordnar med middag och band och festlokal och hela tjottabalongen. Över 110 personer kommer. Slår klackarna i taket och somnar, säkert ganska full, i en hotellsäng. Kanske efterfest i hotellpoolen innan jag somnar. Fast först måste jag städa föreningens takterrass på morgonen.

Och på söndag?
Äta hotellfrukost. Ta en pizza i Söderhamn innan hemresan till Stockholm kanske? Däcka i soffan.

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan
Den här veckan har faktiskt varit ganska pissig to be honest. Men jag har gjort en hel del givande intervjuer, fick fint beröm i dag och den här dagen var 5 getingar mestadels. Det absolut roligaste var att jag fick en inbjudan från landshövdingen i Sörmland till en middag i november. Och så hade jag ett fint telefonsamtal med min älskade mamma nyss.

Och det absolut sämsta/tråkigaste?

Vädret, hösten och deppen.

Hur lyder dina senast tre inkomna sms?
"Haha, fett namn! Kör det som byline! Vi kan träffas i hotellobbyn. Syns snart kram."Kan vara alger" och "Si senorita!".

Vad dricker du i helgen?
Bubbel, vin, kaffe och resorb.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0